vrijdag 22 februari 2013

Welkom in mijn knutselhoekje

Hallo,

Ik ben Laura, 27 jaar en woon in Leeuwarden. Daar woon ik samen met mijn vriend Sipke Jan, mijn twee katten Herman en Ramses en onze dikke poes Fleur.

Ik mag thuis graag een beetje knutselen, maar moet nog heel veel leren.

Ik ben overal net mee begonnen. Zoals haken, breien op een loom, leuke creaties maken van vilt, punniken en pompom's maken.

Ik zal binnenkort wat foto's maken van de dingen die ik tot nu toe gemaakt heb. En ik hoop dat ik dan steeds meer creaties kan laten zien.

Liefs Laura

3 opmerkingen:

  1. Klinkt goed, Laura! Heel veel succes met knutselen en ik zie je foto's graag verschijnen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Laura,

    Ik wist helemaal niet dat jij een blog hebt ;-)
    Heeft het haakvirus jou ook al te pakken?

    Heel veel succes en plezier met het knutselen!

    Ik ga je volgen en ik zal je linken op mijn blog.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heej Ingrid, bedankt!

      Ik heb nog niet zo heel erg lang een blog. Het virus heeft mij inderdaad ook bereikt! Vind het zo leuk om te doen.

      Ben jou ook al aan het volgen. Vooral Joris de Teckel vind ik erg leuk die je gehaakt hebt.

      Liefs xx Laura

      Verwijderen