maandag 18 november 2013

Over de helft!

Weer even een kleine update!

We zijn al weer over de helft met de zwangerschap! Vandaag ben ik 21 weken en 1 dag. En gelukkig lijken de weken nu steeds iets sneller te gaan!

Ik voel me weer redelijk (al kan dat zo weer omslaan) Ik ben namelijk erg misselijk geweest. En moest daarbij erg veel overgeven. Waardoor ik zelfs rond de 8 kilo was afgevallen en zelf in het ziekenhuis beland was. Door al dat overgeven was ik uitgedroogd en moest ik aan het infuus. Maar dat is nu gelukkig over. Ik heb al bijna 2 weken niet meer overgegeven. Dus hopelijk blijft dat nu goed gaan!

Met de kleine uk gaat alles uitstekend! En ik voel hem zelfs al af en toe bewegen. Wat is dat heerlijk om mee te maken!!

De 20 weken echo hadden we vorige week gehad. En daar is ie ook helemaal goedgekeurd! Wat waren wij trots!!!! En ook de schoonouders, want die waren mee om ook even te gluren.

En dit is hem dan, onze mooie zoon! (Want jaaa, dat liet hij ons wel even duidelijk zien op de echo!)

(De 3d foto is niet heel erg duidelijk, dit komt omdat de placenta voor ligt... Maar hij is duidelijk genoeg!)

5 opmerkingen:

  1. aaaaaaaaaaaaaaah, wat bijzonder!!!!
    Een zoon, hoe leuk!
    Meid, ik hoop dat je nu kan genieten van je zwangerschap zonder al die ellende ... hou je goed, liefs xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Laura!
    Wat een bijzondere gebeurtenis hé zo'n echo!
    En wat een vervelende eerste helft van de zwangerschap heb je gehad.
    Ik hoop dat de tweede helft beter gaat en dat jullie er heerlijk van kunnen genieten!
    Heel veel succes en sterkte!
    Groetjes van Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig meis!!!!!!
    Nu hopelijk lekker genieten van een mooie zwangerschap!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave foto's!!! Heerlijk en bijzonder om een kindje te mogen dragen in je buik! <3

    Heel fijn dat alles nu zo goed gaat!!

    Ik hoop dat je nog lekker verder kan genieten van je zwangerschap!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award, hoop dat je het leuk zal vinden! Hoe en wat kan je zien op mijn blog http://eendraadjelos.blogspot.nl/2014/02/liebster-blog-award.html

    Veel succes, liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen