zondag 3 maart 2013

Octopus en Cupcake

Bij de Euroland had ik het boek "Lieve knuffels zelf haken" gekocht.


Mijn vriend vond de Octopus uit het boek erg leuk, dus ik had toen gezegd dat ik die voor hem zou maken. Maar toen lukte het me nog niet echt. Nu ik het haken iets beter onder de knie heb ben ik er mee begonnen.

Het hoofd ging prima, maar de poten kreeg ik niet voor elkaar. Dus heb ik er voor gekozen om de poten op een andere manier te maken. En gelukkig ziet dat er ook heel erg leuk uit! Ik ben wel weer trots op mijn nieuwe gehaakte vriendje.


Daarna heb ik uit het zelfde boek ook nog een snoezig cupcakeje gemaakt.
Het haken zelf vond ik niet erg lastig, maar om de twee delen op elkaar te naaiden vond ik wel wat lastiger. Maar het is me uiteindelijk toch gelukt.


3 opmerkingen: