zondag 24 maart 2013

Twee nieuwe vriendjes

Ik heb weer twee nieuwe vriendjes afgemaakt!
Met het patroon van Grietjekarwietje "Bertje het kuiken"

Ik vind ze erg leuk geworden, ze zitten nu gezellig in mijn paastak :)


Gister ben ik met mijn vriend nog even bij de Jysk geweest. Een woonwinkel die hier nieuw zit. En daar kwat ik zo'n leuk naai setje tegen! Die moest ik wel mee nemen!


Verder was ik best wel moe na een vreselijke drukke week werken (6 dagen achter elkaar is eigenlijks net iets te veel, gelukkig hoef ik dat niet elke week te doen)
Dus vandaag doe ik het heerlijk rustig aan, ik zie wel waar ik allemaal aan toe kom.

Ingrid, ik heb vandaag wel een leuk pakket voor je samengesteld! Dus die doe ik maandag op de post :)

Fijne zondag allemaal!







10 opmerkingen:

  1. owww wat ziet je paas tak er geweldig uit ♥♥♥
    en wat een leuke set heb je gescoord, doe maar rustig aan vandaag meis

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Word er ook helemaal vrolijk van!
      Heb heerlijk rustig aan gedaan, heb nog wat vleugeltjes gemaakt voor mijn vogeltjes en van vilt neusjes gemaakt. Verder helemaal niks :)

      Liefs xx

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kuikentjes, ik heb meteen een bezoekje gebracht aan het blog grietjekarwietje, ik kende het blog nog niet.

    Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt!! Ze heeft echt een heel erg leuk blog! De moeite wel waard om daar te kijken :)

      Liefs xx

      Verwijderen
  3. Wow je paastak ziet er geweldig uit zo zeg ♥
    Leuke set heb je gescoord zeg.
    Rustig dagje he meis
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx!! Heb een heerlijke dag gehad, alleen jammer dat het zo snel om ging. Ben me nu al weer aan het klaar maken om weer aan het werk te gaan.. Op naar het volgende weekend!

      Liefs xx

      Verwijderen
  4. Wat een super leuke kuikentjes!
    Ik heb er hier ook nog één, maar dan nog niet af...

    Ik ben heel benieuwd Laura :-)
    Ik wacht in spanning af...

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! ik had ze hier ook een tijdje uit elkaar liggen. Maar omdat het toch al bijna pasen is was het wel tijd om ze in elkaar te zetten :)

      Ik hoop dat je het leuk vind! Maar dat horen we dan vast wel :)

      Liefs xx

      Verwijderen
  5. Oooooooooooooo wat zijn ze leuk geworden,mooi gedaan Laura :) liefs mams XxXxX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je lieverd!! Mijn paastak word ook steeds mooier, hij begind nu al helemaal te bloeien :)
      Liefs xx

      Verwijderen