dinsdag 18 juni 2013

Veel te vertellen...

Omdat ik al een aantal dagen niks op mijn blog geplaatst heb heb ik weer veel te vertellen!!

Ik heb in ieder geval een heerlijk weekend gehad!
Afgelopen vrijdag was mijn laatste dag werken voor de vakantie! Eerst van het werk nog een BBQ gehad, daarna lekker naar huis om te relaxen.

Mijn vriend moest helaas zaterdag nog wel even werken. Maar omdat ik lekker de hele dag vrij had ben ik naar mijn ouders gegaan!
Mijn moeder wou graag dat ik haar nog hielp met het maken van nog een gelukspoppetje. Dus daar waren we mee begonnen.

's middags zijn we echter nog even de stad in gegaan omdat het in Harlingen straatfestival was. Nou vond ik eerlijk gezegd dat het straatfestival niks voorstelde... Er stonden een aantal "artiesten" die hun ding deden. Maar ik vond niks leuk genoeg om te blijven staan. Dus eerst maar een ijsje gehaald bij de min twaalf en daarna nog even de kermis over geweest. Dat was wel gezellig!

We stonden voor de schuif kasten (geen idee hoe ze normaal heten) En daar zag ik 1 kast waar heel veel kaartjes met punten in lagen die op het punt stonden om naar beneden te vallen... Ach dacht ik, waarom ook niet! Dus daar hebben mijn moeder en ik ons heerlijk vermaakt!! En we hebben bijna alle kaartjes er uit gekregen! Dus toen kon ik uitzoeken.


Ik had een ticket voor de dagprijs. En dat was een snoezig olifantje, en ik had nog 36.000 punten. Daarvan heb ik twee lieve Nijntje knuffels uitgezocht en hartjes sleutelhangers.

Er leuk, maar best verslavend om te doen!! We kwamen pas na 6uur weer thuis. Toen hadden we geen tijd meer om het gelukspoppetje af te maken, dus dat word vervolgd!

Zondags zijn mijn vriend en ik naar het Boekenfestijn in het FEC geweest. Dit jaar heb ik me ingehouden. En met de Hobbyboeken viel het ook een beetje tegen. Maar heb toch nog een paar dingen mee genomen. En ik had een bon voor een gratis boek. Er was alleen weinig keus voor een gratis boek. Daarom heb ik gekozen voor een boek over de serie LOST. Deze serie vond ik zo goed dat ik hem zelfs al 2x helemaal gezien heb. Dus vond ik dat wel een goede keus!


Afgelopen maandag waren we goed bezig geweest in de achtertuin. Nou ben ik helaas vergeten een foto te maken van hoe het er uit zag (maar geloof me, het was een verschrikking!) maar een foto van na de tijd heb ik wel! Er zijn 4 volle vuilniszakken aan onkruid uit gekomen. En ik ben blij dat we dat meteen de eerste dag van de vakantie gedaan hebben! Zijn we daar maar weer vanaf, nu kunnen we weer heerlijk in de tuin zitten.


Vandaag was het ook weer een heerlijke dag. Mijn moeder is de hele dag bij mij geweest om het gelukspoppetje af te maken. En dat is weer gelukt! Deze was ook erg leuk geworden. Maar ik ben door de gezelligheid vergeten om daar ook een foto van te maken. Nadat het poppetje af was hebben we nog een heerlijk stuk gewandeld in het Leeuwarderbos. Nou heb ik vast nog veel en veel meer te vertellen maar dan word deze post wel erg lang en ik begin ook wel een beetje honger te krijgen, dus ik zal met het eten bezig! (we hebben nog een heerlijk kliekje van gister dus dat is zo klaar.)

Hele fijne avond allemaal!
Liefs xx

1 opmerking:

  1. Wat een gezellige dagen met je moeder! Erg leuk dat jullie zo samen bezig zijn met haken.
    Ik geloof graag dat het vol onkruid stond, het ziet er nu heel netjes uit in elk geval! :-)

    BeantwoordenVerwijderen