zondag 23 juni 2013

Vliegen naar de Action

Ik kreeg gister aan het eind van de middag een berichtje van mijn beste vriendin. Ze was net bij de Action geweest en daar had ze leuke dingen gescoord! Namelijk 6 verschillende pakjes met knopen en nog leuke stofjes.

Vond het zo lief dat ze aan mij dacht. Hoewel mijn vriend vind dat ik al "rommel" genoeg heb. Vind ik dat er altijd wel wat bij past! Het was al bijna 4uur dus had ik nog maar een uur de tijd. Dus hop, naar de Action. Gezien het heerlijke zomerse weer heb ik mijn regenpak aan gedaan en was ik op weg.

Nu hebben we 3 Actions hier in Leeuwarden. Dus ging ik eerst maar naar de gene die het dichtstbij was.
Daar aangekomen snel op zoek. En ik had al snel 4 pakjes met knopen gevonden (meer lag er ook niet) Medewerkster vragen naar stofjes. Maar dat hadden ze niet meer. Snel naar de kassa om af te rekenen en dan toch nog maar naar een andere Action fietsen.


Bij de volgende Action aangekomen eerst bij de knoopjes gekeken, allemaal op... Dan maar even zoeken naar stofjes. En daar hadden ze nog wel een paar van. Dus die allemaal maar mee nemen en nog 2 pakjes met een grotere stof met verschillende patroontjes en snel weer naar de kassen, want misschien red ik het nog om voor 5uur naar de 3e Action te gaan...


En dat was me gelukt. Ik stond voor de laatste Action. Snel naar boven gelopen en meteen opzoek naar de knoopjes. Daar nog 3 zakjes. En gelukkig 2 in andere kleuren! Dus die gepakt en toen naar de stofjes. Daar lagen er meer van. Allemaal lieve verschillende stofjes. Gezien ik niet kon kiezen en er al werd omgeroepen dat ze gingen sluiten heb ik die allemaal maar mee genomen! En ben ik moe maar voldaan naar de laatste kassa gegaan.


Ik ben echt dol op de Action! Van mij mag er ook wel 1 komen in het winkelcentrum waar ik vlak bij woon!! Maar misschien is het ook maar goed dat ze wat verderop zitten...

Nu is het alleen weer tijd om mijn hobbykamertje maar weer eens op te ruimen. Ben gister avond al een beetje begonnen. Maar zal vandaag weer verder gaan. Daar ben ik denk ik wel even zoet mee. Ik heb bij de Zeeman nog allemaal handige opberg doosjes gehaald. Dus het moet helemaal goed komen. Als ik het af heb post ik nog wel een foto van het resultaat.

Liefs xx

11 opmerkingen:

  1. O wat een gave buit.Goed dat ik dit zie want ik moet morgen nog naar de action ga iki ook eens even zoeken of ze die bij onze action ook nog hebben. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaaah jij komt dit regenachtige wkend wel door!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan moet ik ook maar eventjes snel langs de Action (alleen Leeuwarden hoeft niet meer, omdat jij die buit al binnen hebt ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuke stofjes en knopen. Erg gaaf!!
    Groetjes Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!!! Jaloerssss!!!!

    I love the Action!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, heel herkenbaar dit! :) Gelukkig heb je alles wat je wou nog kunnen scoren. Wat een luxe van 3 actions in de buurt! ;) Misschien moet ik ook maar even gaan kijken morgen *gevaarlijkvoorm'nportemonnee*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij flink gescoord zeg!
    Wij hebben niet eens een Action. Ik moet daar speciaal voor naar Harlingen of Leeuwarden :-)

    Veel knutsel-plezier met je buit!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja,ja Laura zie het helemaal voor me,wat een pret,met stofjes en knoopjes. Veel plezier ermee. XXXxxxXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt geluk gehad met de knoopjes. Ik ben 5 keer naar de Action geweest ervoor, telkens waren ze uitverkocht, ik denk dat ze maar 1 doosje gehad hebben :(

    En maar geld uitgeven aan andere onzin, elke keer dat ik tevergeefs daar was voor knopen

    BeantwoordenVerwijderen